Da li vidite poruku o grešci koja kaže „Sajt ima tehničkih poteškoća“ na vašem web WordPress sajtu?
Ova poruka o grešci se prikazuje kada je vaš web sajt nedostupan zbog ozbiljnog problema sa PHP kodom negde na vašoj web stranici.
U ovom člankuVam pokazujem kako da pronađete kod problema i popravite poruku o grešci „Sajt ima tehničkih poteškoća“ u WordPressu.
Šta je greška tehničkih poteškoća u WordPress-u?
Vaša WordPress sajt je napravljena pomoću PHP programskog jezika. Svaki problem sa tim kodom može rezultirati nedostupnosti vašeg web sajta.
U prošlosti, fatalna PHP greška bi dovela do belog ekrana smrti. Korisna funkcija uvedena u WordPress 5.2 poboljšala je zaštitu od fatalnih grešaka, tako da se sada umesto praznog ekrana prikazuje poruka o grešci: „Sajt ima tehničkih poteškoća“.

Ako pokušate da se prijavite na svoj web sajt, videćete nešto drugačiju poruku: „Sajt ima tehničkih poteškoća. Molimo proverite prijemno sanduče e-pošte administratora vašeg sajta za uputstva.”

Ili ćete umesto toga videti ovu poruku o grešci: „Došlo je do kritične greške na vasem web sajtu.“
PHP se koristi u WordPress jezgru, temama i dodacima, tako da su ovo mogući izvori problema. Na primer, možda ste nedavno kopirali i nalepili isečke koda na svom web sajtu ili možda postoji sukob između dodatka ili teme i nekog prilagođenog koda.
Vaš posao će biti da pronađete izvor greške, a zatim da je popravite.
Uz to, hajde da pogledamo kako da popravimo „Sajt ima tehničkih poteškoća“ u WordPressu. Pokrićemo dve metode, a prvi je najjednostavniji, sve dok ste primili e-poštu o grešci.
Metod 1: Ispravljanje greške tehničkih poteškoća korišćenjem režima oporavka
Poruka o grešci o tehničkim poteškoćama nije od velike pomoći. Srećom, WordPress šalje e-poštu sa detaljima o uzroku greške na adresu e-pošte administratora web sajta.
Mnogi WordPress sajtovi imaju problema sa slanjem e-pošte, tako da ako niste dobili e-poštu, moći ćete da pratite metod 2 da biste ispravili grešku.
U prijemnom sandučetu trebalo bi da vidite poruku e-pošte sa naslovom „Vaš sajt ima tehnički problem“. Sadržaće korisne informacije o tome šta je izazvalo grešku na vašem web sajtu.
Na primer, na sledećem snimku ekrana, email objašnjava da je grešku izazvala Porto tema. Takođe uključuje posebnu vezu koja će vam omogućiti da se prijavite na svoj web sajt u režimu oporavka da biste istražili i rešili problem.

Sada samo treba da kliknete na vezu do režima oporavka WordPress-a, koji će vas odvesti u vaš WordPress administrativnu oblast.
Prvo, od vas će biti zatraženo da se prijavite na WordPress.

Kada se prijavite, videćete obaveštenje koje objašnjava da ste u režimu oporavka. Takođe ćete videti vezu gde možete da odete da biste rešili problem.
Na primer, na sledećem snimku ekrana, poruka nam govori da se jedan ili više dodataka nisu pravilno učitali i pruža vezu do stranice dodataka.

Kada kliknete na vezu, videćete dodatak koji se loše ponaša. Takođe ćete videti koja je tačno linija koda izazvala grešku.
Možete nastaviti i deaktivirati dodatak za sada.

Zatim možete jednostavno potražiti alternativni WordPress dodatak ili videti da li možete dobiti podršku od programera dodataka. Obavezno podelite opis greške sa njima.
Slično tome, ako je problem sa vašom temom, videćete vezu do stranice tema. Na dnu stranice možete videti temu koja uzrokuje problem.

Možete jednostavno da promenite svoju WordPress temu ili da izbrišete pokvarenu temu i ponovo instalirate novu kopiju iste teme iz zvaničnog izvora da vidite da li to rešava problem.
Kada rešite problem, možete jednostavno da nastavite i kliknete na dugme Izađi iz režima oporavka na vrhu.

U većini slučajeva, vaša WordPress sajt će sada raditi normalno.
Međutim, ako i dalje vidite grešku tehničkih poteškoća u WordPressu, možete isprobati korake za rešavanje problema u sledećem koraku.
Metod 2: Ručno popravljanje tehničkih poteškoća
Ako niste primili e-poštu sa obaveštenjem o WordPress-u grešci o tehničkim poteškoćama, ovo je način na koji možete da rešite i popravite grešku tehničkih poteškoća u WordPressu.
Ako je greška uzrokovana nedavnom radnjom koju ste preduzeli, možete jednostavno da poništite tu radnju da biste rešili problem.
Na primer, ako ste instalirali novi dodatak i njegovo aktiviranje je izazvalo tehničke poteškoće, onda morate da deaktivirate taj dodatak. Pokazaćemo vam kako to da uradite u prvom koraku ispod.
S druge strane, ako niste sigurni, možete jednostavno pratiti ove korake.
Deaktivirajte sve WordPress dodatke
Greška tehničkih poteškoća može biti uzrokovana neispravnim ili neusaglašenim dodatnim modulom. Najlakši način da uklonite problem je da onemogućite dodatak.
Međutim, imate dva problema. Nemate pristup administratorskoj oblasti WordPress-a i ne znate koji dodatak da deaktivirate.
Dakle, moraćete da deaktivirate sve WordPress dodatke. Ne brinite, lako ih možete ponovo aktivirati kada dobijete pristup svom WordPress web sajtu.
Jednostavno se povežite na svoju WordPress sajt koristeći FTP klijent ili aplikaciju za upravljanje datotekama na svom hosting nalogu. Kada se povežete, potrebno je da se krećete do direktorijuma /wp-content/.

Unutar fascikle wp-content videćete fasciklu pod nazivom dodaci. Morate da kliknete desnim tasterom miša na ovu fasciklu, a zatim izaberete „Preimenuj“ iz menija.
Zatim promenite ime fascikle dodataka u bilo šta što želite. U našem primeru ćemo to nazvati deaktiviranim dodacima.
Kada to uradite, svi vaši dodaci će biti deaktivirani i možete posetiti svoj web sajt da vidite da li je poruka o tehničkim poteškoćama nestala.
Ako se poruka o grešci i dalje prikazuje na vašoj web stranici, to znači da nije uzrokovana dodatnom komponentom. Trebalo bi da ponovo preimenujete fasciklu u dodatke i pređete na sledeći korak u nastavku.
Međutim, ako se poruka o grešci više ne prikazuje, moraćete da pronađete koja je bila izvor problema. Počnite tako što ćete ponovo preimenovati fasciklu u dodatke.
Sada se možete prijaviti u svoju admin zonu WordPress-a i otići do stranice Dodaci » Instalirani dodaci. Morate ponovo da aktivirate dodatke jedan po jedan da biste mogli da identifikujete koji je izazvao grešku.
Zatim možete da izbrišete taj dodatak sa svog web sajta koristeći FTP ili zatražite podršku od autora dodatka.
Prebacite se na podrazumevanu temu
Ako problem nije prouzrokovao dodatak, onda bi trebalo da proverite da li vaša tema uzrokuje grešku. Da biste to uradili, morate da zamenite svoju trenutnu temu podrazumevanom temom.
Prvo se povežite na svoj hosting pomoću FTP klijenta i idite u fasciklu /wp-content/themes/. Sadrži sve instalirane teme na vašem web sajtu.
Zatim morate da kliknete desnim tasterom miša na svoju trenutnu WordPress temu i preuzmete je na svoj računar kao rezervnu kopiju.

Nakon toga, možete bezbedno da izbrišete svoju trenutnu temu sa svog sajta. Moraćete da kliknete desnim tasterom miša na fasciklu teme i izaberete „Izbriši“.
Vaš FTP klijent će sada izbrisati temu sa vašeg hositng-a.

Ako imate podrazumevanu WordPress temu kao što je Twenty TwentyTwo instaliranu na vaš WordPress sajt će automatski početi da je koristi kao podrazumevanu temu. Međutim, ako nemate instaliranu podrazumevanu temu, morate je ručno instalirati pomoću FTP-a.
Ako se greška tehničkih poteškoća više ne prikazuje prilikom posete vašeg web sajta, onda je vaša tema uzrok problema.
Drugi mogući način da popravite grešku je da pogledate datoteku functions.php vaše teme. Ako ima dodatnih prostora na dnu datoteke, onda ih morate ukloniti. Ponekad to rešava problem.
U suprotnom, razmislite o ponovnom instaliranju nove kopije teme.
Ponovo instalirajte WordPress
Ako vaš web sajt nema tehničkih poteškoća zbog neispravnog dodatka ili teme, onda je problem možda u oštećenom jezgru WordPress-a ili na vašem hostingu možda postoji zlonamerni softver.
Jednostavno idite na WordPress.org i preuzmite novu kopiju WordPress-a na svoj računar. Nakon preuzimanja datoteke, potrebno je da je raspakujete na računar. Ovo će kreirati fasciklu pod nazivom wordpress koja sadrži sve datoteke koje su vam potrebne za ponovnu instalaciju.

Zatim morate da se povežete na svoj hosting pomoću FTP klijenta ili aplikacije za upravljanje datotekama na kontrolnoj tabli hostinga.
Jednom kada se povežete, potrebno je da se krećete u desnom oknu do osnovnog foldera vašeg hostinga. Osnovni direktorijum je onaj koji sadrži fascikle wp-admin, vwp-content, wp-includes i wp-admin.

Sada idite u levo prozor do fascikle WordPress koju ste upravo kreirali. Morate da izaberete datoteke u ovoj fascikli i da ih otpremite na svoj hosting.
Možda vas zanima: Kako dodati RSS Sitemap u WordPress?
Vaš FTP klijent će pitati da li želite da prepišete ove datoteke ili da ih preskočite. Morate da izaberete „Prepiši“ i označite polje pored opcije „Uvek koristi ovu radnju“.

Sada možete da kliknete na dugme OK da nastavite. Vaš FTP klijent će zameniti sve vaše osnovne WordPress datoteke novim kopijama sa vašeg računara.
Kada završite, možete pokušati da posetite svoj web sajt da vidite da li je ovo rešilo grešku.
Ako je tehničku poteškoću izazvala korumpirana jezgra WordPress-a ili malver, poruka o grešci više ne bi trebalo da se pojavljuje.
Obratite se svom provajderu hostinga
Ako ste isprobali sve gore navedene korake i još uvek vidite poruku „Sajt ima tehničkih poteškoća“, onda možete zatražiti pomoć hosting provajdera.
Trebalo bi da kontaktirate svog provajdera hostinga da vidite da li nešto mogu da urade. Mnogi provajderi nude odličnu tehničku podršku i možda će moći da reše vaš problem.
Leave a Comment